Yes vi vann!!

2013-09-15 14:57:25 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Inte poäng mässigt men jag sa att ställer sig Max på ställandet så har jag vunnit ! Och han gjorde det ! Skitsnygg ställande med dåligt avslut med det skiter jag i !

Vilket team vi var ! Han och jag ! Min galna lilla flaxapa!! Det var ren glädje från och energi på plan. Känslan är kanon. Trots maxens små misstag och bus. 

Jag vet vad jag måste träna mera på och att jag måste tagga ner honom innan vi kör :) men det spelar igen roll för vi tar det nästa gång.

159.5 och ett andra pris :) Ett halvt poäng ifrån första pris. Kan ju kännas surt men inte idag . För det är Max o jag  <3 

Kommentarer

Ni var sååå klockrena! Och som du skriver NI var verkligen ett TEAM på planen och Alla kunde se eran känsla! Grattis till ett fint program, nästa gång tar ni det! <3

2013-09-15 17:49:42
Monica Tolla Busan

GRATTIS!
Härligt den känslan slår ju alla poäng i världen,behåll den:-)

Kram

2013-09-16 10:31:11
Britt Ekberg

Jag är såå glad för er skull!
Att ni är ett riktigt team känner man varje gång man ser er tillsammans. Max har fått sin bästa matte! Hälsningar från en stolt uppfödare!

2013-09-16 10:57:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback