Hundträning

2013-12-06 16:29:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var länge sen jag skrev något om hundträningen känns det som. Maxen har ju haft karens och gått på medicin. Sen är ju jag dålig igen. Men emellan där har vi provat på köra kick som jag skrev om i ett inlägg. Det är någonting jag verkligen fastnade för. Något som jag tror Max oxå älskar. Nu till julen ska har jag sparat pengar och ska försöka köpa mig en egen kickbike. Så vi kan börja träna upp kontitionen ordentligt. Ska då göra upp ett schema och lägga upp tid för både massage och stretch och vila.
Ska även innan besöka rehab i norsholm och låta Max springa på treadmill för att se hans rörelser och sånt.
Spännande längtar tills jag är läkt och vi flyttat.

Allt ligger nästan som på is och väntar. Lydnaden och all liknande träning. Men vi har ett litet hemligt projekt som jag tyvärr inte kan skriva om som jag och Max har tränat på under tiden vi haft "Vila" Hoppas det utvecklar sig som vi vill!

Kommentarer

Åååh vad spännande! Blir jätte nyfiken! Hoppas det går vägen oavsett vad det än är! :) Sparar med till en kick är så himla sugen på att äntligen kunna göra slag i drag drömmarna - nu är det dags!

2013-12-27 18:43:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback