Kickbike

2013-11-22 16:35:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har länge funderat på att köpa en kickbike. Men varit osäker . Tänk om Max inte gillar den eller inte alls vill dra. Så idag på jobbet bestämde jag mig för att prova på deras kick. Tog med en boll som "kanin" . Selade på honom och satte fast honom i kicken. Då började han skälla och hetsa jättemycket. Sen bara drog han iväg . Oj jävlar vad det gick undan. Tur han kan kommandot stanna och sakta för kicken hade inga bromsar. 
Vi körde en liten kortis för han inte är i form än tycker jag. Han var redan varm när vi började men kände ändå att jag vill börja sakta så han inte skadar sig. 
Efteråt tog vi en låång stretching. 

Är nog extra noga med Max kropp och muskler efter all otur vi haft med skador .

Men nu vill jag ha en kickbike !!! Satan va kul det var ! Som att vi aldrig gjort något annat tidigare haha 

Kelpies kan allt !!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback