Grattis Pepsi på 5 års dagen!

2013-09-19 20:29:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag minns när vi åkte till tågarp någonstans neråt Helsingborg för att hämta våran lille Pepsi.
Vi fick tanka fullt 3 gånger. När vi väl kom fram välkommnades vi utav en jättetrevlig uppfödare.
När vi fick Pepsi så kändes allting overkligt. Är denna lilla sak verkligen våran ?
Jag som var van med schäfer och M med Amstaff.
 
När vi åkte hemåt så kröp han upp i min luva och la sig som en liten boll. Vi stannade till några gånger på vägen men han tyckte det var för läskigt att kissa. Väl hemma undersökte han hela lägenheten noga! En tuff liten rackare.
Vi var mest livrädda att trampa ihjäl honom. Han kunde inte skälla eller hoppa upp i sängen eller soffan.
 
Numera är han en klok liten hund. En duktig lydnads hund och den envisaste hunden vi har mött.
Han charmar de flestas hjärtan och är inte alls som en vanlig småhund.
Han går även under namnet som Peppa Polis. Inga hundar kan sticka upp mot Pepsi. Han sätter tillomed en rottis på plats :) 
 
Jag hoppas på många fler underbara år tillsammans med min lille kille !
 
Grattis fina killen !!

Kommentarer

Finaste älskade pepsi! <3 han är verkligen speciell på så många underbara sätt! Finaste peppa <3

2013-09-25 20:48:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback