Wow

2013-05-24 19:58:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är mycket som händer just nu. Det känns rätt okej för då slipper jag tänka på allt skit som hänt! Jag började sakta ge upp men tack vare mina vänner och familj som får mig att bli glad varje dag så fortsätter jag att kämpa!

Igår var jag med något så otroligt häftigt!! Jag fick vara med och hjälpa till med Khims valpning. Vilken upplevelse och vilken tik! Hon var så lugn så duktig och vilka instinkter. Jag som är känslig för blod klarade detta utmärkt och gjorde som jag blev tillsagd utan tvekan. Kände mig bara lugn och "viktig" mer nyttig kanske eller hur man ska säga på ett bra sätt (inte överlägsen)


Kommentarer
Monica tolla o bus

Härligt att höra :-)
Förstår det var häftigt att vara med vid en valpning just sånt som du behöver:-)
Kram

2013-05-24 21:02:24
Sandra, Jax och Khim http://sandrajax.wordpress.com

Kära Gudmor! Tack tack tack för att du finns! För att du var där, både för mig och för Khim ;)

<3

2013-05-25 20:47:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback