Resultat

2013-06-02 20:16:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här kommer resultatet från tävlingen.
 
Platsliggande: 10  (Ligger fint och tittar bara på mig)
 
Tandvisning: 8.5 Hoppar upp . ( Han hoppade upp när hon kom sen satt han resten av tiden.)
 
Linförighet: 6 Nosar, hänger på benet, hoppar vid språng, tränger.  (Jag är glad över den fina kontakten han hade!)
 
Läggande: 8 Framföring, lägger sig fint.  (Snabbt ligg kanske lite ofoukuserad i början.)
 
Inkallande: 8 Snabbt tempo, avslut, slår i föraren.  (En klar 10 om han inte hade slagit i mig.)
 
Ställande : 0 Lägger sig   (Ett klockrent läggande haha)
 
Apportering: 9 Tar aktivt, håller fint, på föraren hänger.  (Han lutar sig lite på mig men jag har trott att det är okej. Bättre det än att han är ofokuserad..)
 
Hopp: 9 Fint hopp, tränger på föraren.
 
Helhet: 8  Arbetsvillig, hänger mycket på föraren.
 
Ett 3:e pris  Jag är nöjd, det vi måste träna på är lite ingångar och att han inte ska tränga. Detaljer känns det som
Fina Max som överhuvud taget inte brydde sig om någon annan än mig. Jag är stolt över min damp kelpie :)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback