Mobilblogg

2013-08-21 19:38:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Länge sen ja skrev..

Nu är man tillbaka på jobbet efter semestern. Skulle börjat lagom men körde heldag idag för det var så himla skoj och trevligt på jobbet.

Fick lära oss att vingklippa en påfågel. Jag har tränat en kollega i grunder till lydnad. Och hjälpt en annan med ipo träning :)

Efter det träffa jag Sara o vajlo och åkte ut till skjutbanan. Som vanligt reagera mina hundar inte alls. De tittade inte äns åt skott hållet eller hur man säger.
Vajlo var superduktig idag och slappnade tillslut av !

En riktigt bra dag idag! Såna dagar får mig att må bra !


Kommentarer

Tack för tränings hjälpen och tack för att du ställde upp och fotade oss:) ses på måndag igen och hoppas vi hinner med lite träning då med

2013-08-21 20:06:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback