Mobilblogg

2013-08-23 20:27:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag får inte igång min dator så det blir mycket mobilbloggning.

Idag på jobbet så har jag hållt en kurs i grunderna till lydnadsklass 1

Nervöst och samtidigt väldigt roligt. Skulle vilja gå igenom i teori först och sen i praktik. Men vi har inte så mycket tid på oss så vi gör allting direkt.

Grejen är att ja ger basen o grunderna så ska man träna hemma.

Det mest nervösa var att Janne var med på kursen :) Men jag skötte mig bra så det blir fler gånger !

Nästa gång ska jag visa grunderna i uppletande av leksak och godis i skogen.

Pepsi fick vara med och agera kursledare :) duktiga Pepsi som är så lugn o sansad och funkar med alla hundar !


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback