Stolt

2013-04-21 21:21:15 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu måste jag skriva ett litet skrytinlägg.
i lör var vi ute mitt i city och träna lydnad. Max var så otroligt duktig med kontakten. Kunde avleda när vi mötte andra hundar och när han sedan var lös i city hade han bara full fokus på mig !! Helt otroligt vilken förändrad attityd från hans sida . Det gjorde mig glad och varm i hela kroppen vilket han nog också kände av.
 
Idag träffade vi Sara och Vajlo och Isabelle med brudarna o tränade lite på bruksan. Än en gång full fokus på mig . Bara mig :) Fint fotgående fin kontakt trots störning. 
 
Max nu känner jag mig redo för tävling på riktigt!
Är superstolt över min fina brun!!

Kommentarer

Han var/är verkligen superduktig! Fina fina taxen!! <3 Jag anmälde igår gör det du med! :D

2013-04-22 08:25:42
Monica Tolla o Busan

Härligt:-)
Känns ju så skönt i hela kroppen med framsteg!!
Kram

2013-04-22 09:59:38

Vad kul! Du behöver lite medvind :) Kram

2013-04-22 17:52:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback