Spår

2012-10-07 17:39:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit med och lagt två viltspår och sen försökt att spåra lite personspår med Max och Pepsi.

Max är väldigt inne i söket och uppletandet så han har lite svårt att få ner näsan. Han vittrar mer och söker av runt istället för gå hela spåret.
Men det är lätt fixat för han har en otroligt bra näsa.

Vill tacka Monica som hjälpt mig idag och så fick vi en klöv som jag stoppade i frysen. Så i veckan ska jag köpa blod och ge mig ut och lägga ett litet viltspår.

Jag vet ju att Max har det där i generna eftersom mamma Clara är viltspårschampion :)
Ska bli riktigt kul. Ser fram emot att ge mig ut :)

Kommentarer
Monica

:-) Vassegod kommer gå finfint bara nosen kommer ner för den kan han använda såå himla bra:-)
Tack själv för sällskapet,det gör vi gärna om:-)

2012-10-07 21:18:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback