Skit

2012-10-28 19:56:41 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Som ni märker så har jag inte så stor lust till att blogga längre.. Hittar inte längre någon motivation till något.. Ska börja jobba på ett ställe som jag såg jättemycket fram emot men nu känns allting bara skit. Ska opereras igen men denna gången i käken, då man har hittat en jättecysta i mitt tandkött som måste ut. Visst det kanske inte är en stor grej. Men för mig känns alla små motgångar som stora eftersom jag är så trött på motgångar nu för tiden..

Ha det så bra mina läsare bloggar när jag får lite hopp om livet igen.

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tollarbus.bloggplatsen.se

MEN ja du det kan man kalla otur,stackare äre inte det ena så är det de andra men någon gång måste turen komma till dig,så håll ut.
Kram

2012-10-28 21:27:17
L

Trist. :( Älskar din blogg och dina bilder!

Har du något samtalsstöd i alla motgångarna? Har själv gått till en KBT-psykolog och efter det mådde jag så mycket bättre.

Svar: Va skönt. Nej jag har inget sånt. Kanske borde ta tag så jag får någon att prata med.
Anna

2012-10-28 23:47:37
Isabelle

Men, fy! En cysta? :-( Tycker inte alls att det är en liten grej, jag hade varit helt förstörd :-( Kvitta om det är cancer eller inte, bölder ogillas ändå! Ja, jag tycker absolut att du ska se om du kan få gå till någon proffessionell och prata för är de bra så kan de ge väldigt mycket. Även fast att Max och Pepsi är stora själa-läkare i sig <3. Tack för träff och träning senast!! Får ses igen någon dag! Jag bloggar på blogg.dogsandphoto.se nu för tiden bara så du vet :-) Kram!

2012-10-31 22:16:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback