Det svänger

2012-10-10 18:32:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det svänger väldigt mycket i mitt liv just nu. Men det blir nog så när man mår så dåligt och är väldigt känslig.
Känns lite som borderline (skämtar)
 
Men idag gjorde jag en sk Hss undersökning. Ni kan googla om den om ni undrar vad det är.
Det gjorde iaf inte speciellt ont under själva undersökningen mer än att jag var svimfärdig. Men efteråt trodde jag att jag skulle dö. Men det tänkte jag inte på eftersom jag var så lycklig över svaret! Jag är helt normal och allt såg jättefint ut. Dvs jag KAN få barn!!

Kommentarer

Åh vilket skönt besked!! Måste vara de flesta kvinnors dröm att kunna få barn. Jag hoppas också kunna få det en dag, nu är man ju lite för ung men har cellförändringar och testar mig ofta men det är bara att man kämpar på och tror på sig själv!

2012-10-15 10:46:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback