Veterinärbesöket

2012-05-11 16:31:41 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag får ont i magen när jag tänker på det. Vi fick komma in och de började känna på Max. När de kom till baken så skrek han till. De försökte titta vidare men han skrek och skrek. Tillslut sa jag att jag inte klarar det och frågade om jag kunde gå ut. Det gjorde så ont att höra min bebis skrika så högt av smärta. Kunde inte hålla tillbaka tårarna längre.

Han var nog inne en kvart och sen kom de ut och sa att de måste röntga honom för o kolla höfterna.
Han är redan höftröngdag med HD grad A men hon sa att det kan ha skett förändringar vilket jag inte hoppas.

Han verkar vara en sån hund som inte vill visa att han har ont. Han är ju hur glad och pigg som helst.

Så på tisdag får vi reda på vad som är fel förhoppningsvis. O om han har ont så hoppas jag att han slipper det snart.

Min älskade Max gör så ont i mig att veta att han har ont.

Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Lilla hjärtat! Dom är jävligt tuffa våra kelpies, vajlo rörde inte en fena när jag klämde igenom honom när han fick vattensvansen och någon timme senare hade han så ont att han inte kunde lägga sig ner men sa fortfarande inte ett ljud. Det är otäckt, för man tror ju inte att något är fel eftersom de är så pigga o glada o far omkring. Hoppas inte att det är något allvarligt och att han blir bättre fort!



Vi tänker på er <3

Kramar!

2012-05-11 17:21:12

Nää håller tummarna för att det inte är så farligt utan att det blir bra snabbt.

Kram

2012-05-11 18:45:55

Ååå jag lider med dig! Det känndes i hjärtar på mig när jag läste!

Inte så kul att veta att sitt djur har ont och man inget kan göra..

Men han är i gåda händer och jag hoppas värkligen att allt går bra med din lilla bebis!



Kram kram Linda

2012-05-15 10:02:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback