Update

2012-05-15 08:46:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är Max inlämnad.

Snacka om skillnad mellan veterinär o veterinär :) Denna gång fick jag tid att förklara och berätta.
Denna veterinär sa att han misstänkte att han har ont i ryggslutet inte något med höfterna.
Han skulle kolla igenom honom ordentligt när han är sederad.

Det känns skönt och jag känner mig tryggare. Jag tror att den andra veterinären är precis lika kompetent. Men det kändes bara stressat och att jag kom ut med fler frågor än vad jag hade innan.

Nu hoppas jag att de kan fixa honom!! Så han slipper att ha ont min älskade bästaste hund!

Kommentarer

Ska holla tummar och tårna för din lilla Max att det kommer att gå bra!



Kram kram Linda

2012-05-15 09:58:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback