Träning

2012-05-30 11:40:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag börjar våran rehab. Ska cykla och stretcha o massera Max.
På morgonpromenaden körde vi massa kontaktövningar och med Pepsi körde jag lite fotgående och läggande o ställande under gång.

Max var duktig på kontaktövningarna men han vill gärna hålla koll på annat med. Men jag tror att ju mer vi övar destu längre kommer han klara att hålla kontakten.
Efter promenaden la vi oss i gräset och myste sen började jag stretcha honom. Han var betydligt mycket rörligare idag jämfört med igår. Jag tror han spände sig lite för det var något nytt o otäckt.

Om några timmar ska vi försöka ge oss iväg o simma lite i sjön. Små korta pass som ja fick lära mig igår.

Jag tror faktiskt jag o Max kan få det väldigt roligt tillsammans under rehabiliteringen. Vi gör ju ändå saker som vi tycker om :)

Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Duktiga ni är! Tror att ni redan kommit jätte långt med bara din inställning "Jag tror faktiskt jag o Max kan få det väldigt roligt tillsammans under rehabiliteringen. Vi gör ju ändå saker som vi tycker om " Det är toppen att du känner så och kanon med kontakt övningarna! Ni kommer ha kommit ljusår innan du vet ordet av :)

Ni är bäst!

2012-05-30 17:07:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback