Lång dag

2012-05-29 10:53:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår imorse var jag på promenad med Isabelle och mådde toppen. Kom hem vid 13 och vid kl 14 ringde mamma.
När vi la på började hela rummet snurra. Fortare och fortare.. Vad är det som händer tänkte jag.

Sen började jag må illa.. Kröp till toan och kräktes massor. Det slutade inte att snurra och ja låg nog på toa golvet i en timme.  Jag kräktes hela tiden för att det snurrade. Tillslut kom mamma hem och ja la mig sängen.
Ringde 1177 och fick en tid på jourcentralen.

Isabelle kom o hämtade mig o vi åkte dit. Där skickade de oss till Linköping avdelning 27. O där blev vi väl omhändertagna. Fick tabletter utskrivna och vi åkte hemåt. Halvvägs hem ringer läkaren och säger att det kan vara propp i hjärnan för han satt och läste min journal nu i efterhand. Så det var bara att åka till akuten.

På akuten var det fullt av folk men vi fick komma in efter 40 min kanske. Fick en dryg läkare som tyckte jag hade för lite symptom kvar för att rönga hjärnan så ja fick åka hem.

Nu idag ringde telefonen igen och de vill ha tillbaka mig på sjukhuset för att göra ytterligare tester.
O han läkaren var inte nöjd med att de inte röntgade min hjärna igår..

VAD håller de på med ?? Det är väl som vanligt med sjukhus alla säger olika.. Men skönt att ja fick en tid snabbt igen då..

Kommentarer
Britt Ekberg http://rostaggens.com

Skönt om det bara är virus på balans nerven för då går det nog snart över. Men jag tycker absolut att de bör röntga dig så att man är säker på att hjärnan är OK! Tänker på dig!

2012-05-29 11:22:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback