Duktig Max

2012-05-29 17:51:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Å va det var roligt att simma med Max idag. Läkaren sa att han måste varit född i vatten :) Maxi visste direkt hur han skulle göra. O simmade så fint och lungt. Duktiga killen.

Läkaren kände o klämde och Max var mycket mer avslappnad i sina muskler idag. Vi kunde stretcha ut dem mycket mer än sist och han var mjukare i hela bakpartiet.
Det känns jättebra att få såna besked. Nu ska vi sätta igång träningen. Cykling i trav och barmarksdrag med mig.
Stretcha så ofta som möjligt och lite massage.

Massagen ska vi gå igenom nästa gång. Denna gång sa de att han kommer bli fullt återställd och kommer kunna göra alla aktiviteter igen. Så himla skönt att höra :)

Nu är jag supertrött efter hela dagen med Max och mitt egna läkarbesök.



Hittade inga skor i min strl så höll på tappa den ena hela tiden :)

Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Va härligt att höra! :)

Du får gärna visa mig stretchingen när ni lärt er, behöver uppdatera mig lite :)

Hur gick det för dig på ditt egna läkarbesök??



Kram!

2012-05-29 23:36:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback