Det var bara jag..

2012-03-13 13:15:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Som trodde att Max fått tillbaka sina gamla dåliga vanor igen. Idag träffade jag Isabelle som hjälpte mig gå en promenad  i parken med Max. Han brydde sig inte om de andra hundarna. Han valde hellre att ignorera de.
När ja tog i kopplet så drog han lite mer men inget mot hundar :)

Då är han fortvarande bra! O han kanske bara hade två dåliga dagar :) Skönt i få se det med egna ögon att äns hund är ju hur duktig som helst!!

Nu ska vi fortsätta i den stilen :)

Jag fick vara störning för Drömma idag. Kommenderade och gjorde tandvisning. Och hoppade runt Drömma när hon gjorde platsen. Hur duktig som helst var hon :)

Tack Isabelle!

Kommentarer
Isabelle

Varsågod och tack själv! Jättenyttig störning :-) Vi ska ta ett varv i eran park, med era dofter och era hundar också så ska vi se om det är någon skillnad där. Man får testa sig fram lite och se vad som kan tänkas passa er bäst. Blir säkert jättebra! Tack för idag!

2012-03-13 19:21:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback