Born to do it

2012-03-15 15:41:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Shit vad impad jag är utav Max idag. Bestämde mig för att locka fram mitt flimmer nu när jag har ekg dosan, så vi gick ut o sprang. O WOW han kan ju inte gjort något annat i sitt liv ;)

Först drog han för hårt så jag flög efter. När jag sa sakta så fick han in den perfekta farten. Lilan var sträckt och han drog lagom mycket. Han ville nosa på vissa ställen men då kom kommandot loss perfekt till hands. Han släppte direkt o fortsatte framåt. Höger o vänster visade jag 2 ggr och sen satt de kommandona.. HELT OTROLIGT.

Vilken känsla.. Sen tog det stopp.. för mig ;) Max tittade på mig frågandes som hallå? VAr det allt ?
JA  för mig var det allt för i år känns det som nu.. Vill bara kräkas känns som hjärtat ska explodera.

Om någon som är duktig på att löpa så får ni gärna låna Max för han verkligen älskar detta :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback