Toppen träning

2012-06-04 14:28:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag försov jag mig rejält. Skulle gått på stan med mamma o shoppat men jag vaknade 13.30 :S
Jag var helt slut men nu känner jag mig pigg och har en massa energi. Positiv energi!

Åkte ut till himpan och gick en varv på rallybanan. Efter det gick vi över till fotbollsplanen och tränade lite lydnad.
Nu kan killarna 2ans moment fjärrdirigering :) Och Pepsi kastar sig på läggandet och tvärstannar på ställandet.

Max kan nästan inkallning med ställande. Känns superkul! Båda var supertaggade på träning och ju mer vi fortsätter kommer allt sitta ännu bättre! Pepsi o jag är anmälda till tävling igen. Får se hur det går. Men just nu ser det ljust ut.

Nästa träning ska jag ta med apporten ut och träna. Han tar den fint hemma nu och jag hoppas han tar den utomhus oxå.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback