Långpromenad

2012-06-05 11:56:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår sov jag till 13.30 men idag var jag uppe 05.30 och skjutsade M till jobbet. Sen träffade jag Sandra och hennes hundar och gick en långpromenad. Vi gick runt hela stan plus lite till :) När vi kom till himpa så badade hundarna i aqua golfen :) Max fick träna lite bakmuskler i simningen det var jättenyttigt. O tillomed lille Pepsi fick simma lite eftersom han är så klantig o ramlade i från bryggan :P

Max blir så underbart härlig i Sandras sällskap och det känns knappt att jag går med en hund i kopplet. Vi tränade oxå på att vara lösa en bit runt strömmen. Skit duktiga!




Kommentarer
Sandra, Jax och Khim http://sandrajax.wordpress.com

Underbar start på dagen! Max är ju bara så duktig! Så härligt att bara gå en lång proemnad, prata om allt och bara umgås! Glad att vi har träffats :D KRAAAm

2012-06-05 13:50:11

Va duktiga ni är!!! Känns som jag missat massa värdefull tid som jag kunna lagt på vajlo's träning...

Va härligt att maxen gör sånna framsteg, måste vara underbart att ni kommer frammåt så som ni slitit - bra jobbat!!! :)

2012-06-05 14:48:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback