Heldag

2012-07-12 18:27:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken dag det blev idag. Började med att jag åkte till mamma vid 10 och vi åkte till polisen för att hämta ut passet.
Sen åkte vi till skogen så hundarna fick simma lite. Plockade lite kantareller och sen åkte vi hemåt.

Det spöregnade och åskade ganska rejält så jag trodde att det skulle bli en lugn kväll. Men sen sprack det upp då bestämde jag och Sara o Vajlo att vi skulle åka kommunalt till bruksan. Jag har inte åkt kommunalt på över 6 år.
Det var lite spännande men när jag skulle köpa biljett så stod det att jag har betalningsspärr på mitt kontantkort och det var värsta krånglet med att få hem brev osv.. O det fanns ingen annan möjlighet att betala, så jag fick helt enkelt planka med Max. Snacka om nervöst .. Skulle ju vara min vanliga otur om det kom på en kontrollant..
 
Bussresan gick över förväntan och grabbarna la sig tillomed bredvid varandra mot slutet. Max blev helt slut efter alla intryck. När vi var framme såg det inte så ljust ut på himlen längre.. O precis när Sara säger, hoppas att det inte börjar åska, så börjar det dundra som in i tusan. Sen kom regnet och vi blev genomblöta :)
 
Men väl på bruksan så sken solen som alltid så vi körde en platsliggning och lite små trick och bara satt o snacka skit. Påvägen hem ringde jag till ;M som fick komma o hämta oss. Vågade inte riskera böter :)
 
Nu är Maxen helt slut och det är nog jag med. TAck för idag Sara det var himla trevligt :)å
 
 

Kommentarer

Tack själva!!! :D

2012-07-12 20:30:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback