Tack

2012-01-26 14:27:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tack så mycket för era tips ! Idag har vi fått mera tips .
Vi var på bruksan imorse med Isabelle o hon passade på fota lite :) Sen åkte vi in till stan o gick en promenad o hämtade hennes dotter från skolan och sen tillbax.

Blev en lång tur så vi är alla rejält trötta och jag hoppas på icke flimmer för ikväll är det tävlingsträning på bruksan o ja vill lägga en plats med Maxi.

Men det var otroligt nyttigt för oss som aldrig går inne i stan med spårvagnar o allt som hundarna inte fått se förut.
Det gick skitbra förutom att Max skällde ut en liten hund.

Vi hade med oss en löptik så ja får skylla lite på det. Även om det inte är en ursäkt. Men han brydde sig inte om människor eller annat som pulkor o barn. Vi behöver mera såna promenader. Mest Max ihop med Pepsi.

Pepsi är en stadshund men inte Max fast vi bor i stan. O tillsammans blir han otroligt beskyddande så det får vi göra om.



Sen trodde jag att Max kommit in i en ny jobbig period men det har han inte. Jag har en svacka o känner mig osäker om precis allt vilket speglar direkt på MAx plus att vi träffat väldigt många löptikar på sistonde. Hormonerna är överallt i skallen på honom.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback