Note to self...

2012-01-12 22:53:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Träningen gick sådär idag. Det positiva var att vi kunde gå ner på plan utan att bråka och med en lugn Max vid sidan. Träffade Wiktora och Isabelle som också skulle träna.

Vi alla och en till herre som hade en stor rottis körde platsliggning.
Platsen blev över 2.5 minut så jag tror det blev för länge. Träningsledaren tänkte inte på att vi bara var i lydnads 1 eller så glömde han bort tiden.

MAx satte sig upp sista stunden. Men jag gick lungt fram o sa åt honom o ligga igen. Det gick bra.
Är faktiskt nöjd. För det var mörkt, blött, blåsigt och en galen hund stod o skällde på oss alla.
Jag kan inte begära mer av Max för vi har bara tränat platsen själva eller med kända hundar.

Resten då.. Jo Note to self. Sluta tro att frolic räcker på träningen när det är så mkt störning.!!!!! Jag fattar inte.. Varje gång står jag o gör ordning korv lr köttbullar men ändå får jag bara med mig den där jäkla frolicen som inte alls är god när det är annat som är mkt roligare :)

O sen en till grej. MAx har varit klockren på nästan alla moment. Från dagen jag anmälde honom till tävlingen så kan han typ ingenting känns det som.. Återigen mitt fel.. Jag vet inte vad det är men det måste vara mina känslor.
Max är väldigt känslig på mina signaler o känslor. Han känner av mig direkt.
Sen kanske man inte ska ge sig ut med ett flimmrande hjärta som dansar dubstep :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback