Mobilblogg

2012-01-10 10:35:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Är så jävla förbannad ursäkta språket. Men jag trodde jag skulle få sluta med det vidriga waranet.. Men istället säger läkaren att det kan bli risk för blödningar o många täta kontroller o komplikationer ??? Va fan snackar han om? Vet han att ja går på waran lr? Kan 2 ggr i veckan bli tätare lr? Största risken är ju waran.. Det är ju därför ja får ta prover så ofta.. Blir sååå arg o ledsen ! Planera en Ablation till ??! Jag har redan sagt att jag vägrar. Jag vill bara leva ett normalt liv nu. Gifta mig åka utomlands o sen skaffa barn.. Inget går nu .. Åka utomlands blir en massa krångel med proverna. Gifta mig tänker ja inte göra med miljontals blåmärken så fort nån tar på mig.. Lr utslag överallt som börjar blöda o typ aldrig slutar när kliat. O barn det är inte äns att tänka på sålänge man äter waran.. Jag har sagt innan 30 annars får det va. O tydligen så får ju inte jag Bestämma det längre :(


Kommentarer

Fattade inte riktigt det där?

Skulle du inte börja med en annan medicin istället?

menade han att det kunde bli mer komplikationer med den andra istället för waran?

2012-01-10 16:11:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback