Känslor

2012-01-05 14:45:33 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Mitt blod var tjockt idag. Lite tjockare än vad det brukar vara normalt :) Fast ja tagit tabletterna..
Min kropp är väldigt konstig. Nu menar jag invändigt. Hur kan blodet bli tjockare än normalt lixom.. O varför blir det tjockt när ja äter waran som jag brukar.. Konstigt konstigt...


Här är några bilder som jag gillar som väcker en del känslor


För mig betyder den här bilden frihet. Ja älskar färgerna och solen som strålar på lille P.


Frihet, glädje en tidig morgon. Så fin han är min Maxi


Den här känns som lycka o kärlek. Min fina vän Malin o hennes hund.


Denna har ni sett förut. Älskar denna bild. Mina hjärtan allt som saknas är husse :)

Kommentarer

blod är tjockare än vatten :) men du hade väl bytt bort Waranet? Kanske är att de inte har ställt in det ordentligt ännu?

2012-01-05 21:47:36

Jättefina bilder! Tycker om den med dig och dina hjärtan:)

2012-01-07 10:45:51
De tre marodörerna http://elvisochpresley.blogg.se/

Vilka fina bilder det var! Som tur är så är det än så länge helt snöfritt här i söder!

2012-01-12 23:39:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback