Irriterad

2012-01-24 15:42:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det inte min dag :( Dagen börjar med migrän så ja håller på kräks. Sen upptäcker jag att nån hund har kissat på mina kläder som legat i badrummet (fy mig som kastar kläder på golvet) men ändå.. Irriterande..
Sen åker vi o hämtar Sacci o går vilse i skogen ;) iof lite kul men Liam o Max skulle moppsa upp sig mot varandra hela tiden. De har inte träffats på länge så det var kanske därför. Det gick bra så fort vi var ute.

Inne så ville inte Liam ha Max där. Men när jag blev sur på Max för att han morra tillbaka så blev han sur på mig. Det hela eskalerade rätt snabbt o slutade med att ja stängde in Max i badrummet. Han visade tänder åt mig. Vilket ja visade att det var INTE OKEJ. (Och NEJ jag slog inte min hund! INGEN FYSKISK KONTAKT)

Med dåligt humör som säkert speglat av sig på Max åkte ja till djurmagasinet o köpte en hanhunds skydd.
Vi har ett hemma som vi aldrig användt men det har MAx vuxit ur. Så Pepsi fick det o MAx fick ett nytt.
Så nu ligger de båda här hemma med blöjor..

Nu har jag tagit min sista starka tablett som jag hade kvar efter op så ja hoppas migränen försvinner.
För ikväll ska ja o MAx ut o träna Linförighet. O då hoppas ja att vi är lite mer sams ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback