Det här med bilder.

2012-01-06 16:11:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det ständiga kommentarena som jag tror alla bloggare får. Är väl att det finns alltid någon som inte är nöjd.
Såhär kan jag känna. Detta är min blogg och jag bloggar om precis vad jag vill. Är det nån som inte gillar min blogg så behöver de inte komma in hit. Det är valfritt och det finns tusentals bloggar att välja mellan. Alla kanske inte passar just dig :)

Ja Älskar att fota o de bästa motiven jag har är mina hundar. Så om ni tröttnar på alla hundbilder så blunda mellan bildinläggen o läs texterna :)

Men jag tror oxå att många av mina läsare (vänner) uppskattar alla mina bilder (hoppas jag)

Kommentarer

Ja, jag ÄLSKAR verkligen dina bilder!

2012-01-07 18:08:15
De tre marodörerna http://elvisochpresley.blogg.se/

Matte har sagt att hon tittar hellre på hundra olika bilder på samma hund, än att hon tittar på samma människa i olika kläder tio gånger.

2012-01-12 23:40:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback