Dejt

2012-01-17 15:01:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var Max o Pepsi på dejt igen ;) Vi träffade Isabelle och hennes 3 hundar.

Alice löpte så Max var bra intresserad, men är så stolt att jag på jättelångt avstånd kunde få honom att avbryta sin jakt efter stackars Alice. Riktigt duktig var han. Fast hormonerna sprutade ur öronen på han ;).

Vi var på F13 och det är ju såna enorma ytor där. Det behöver Isabelles hundar som är på kilometers avstånd.
O jag har blivit lite småkär i hennes Drömma. Bernersennen. Har alltid gillat den rasen.

Påvägen tillbax så var det några som tränade med fåren. Tänkte gå fram och fråga om de har några kurser o så. Men ångrade mig när jag såg hur hårda de var mot hundarna. Det kanske ska vara så men det passar inte oss riktigt. Max är känslig mot hårda skrik speciellt från män. Sen kanske man tränar individuellt men fick bara en magkänsla att ja inte ville. Så vi får titta vidare.

Det var iaf väldigt trevligt att träffas en stund för lite bus.

Bild lånad från Isabelle F.
Så fina de är :)

Kommentarer

Vacker bilder!

2012-01-22 22:08:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback