Älskade husse <3

2012-01-17 14:42:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Är det någon som vet hur man får mig på bra humör så är det M. Han vet precis vad han ska säga eller göra för att få mig o skratta. Men denna gång blev ja så glad att ja nästan hoppade upp i taket.

Jag ska få ett helt nytt sovrum :D:D:D:D i shabby chic !! Ja är överlycklig.
Jag har redan valt ut allt ja ska ha.

En ny sängstomme
Nya lakan.
En stor byrå
En mindre byrå
En fotölj
Två nattduksbord
En spegel
En lampa. 

Allt går i stilen shabby chick. Romantiskt vitt med detaljer av tex blommor.

Bild lånad från google. (Ett ex på vilken stil jag menar fast det kommer inte va samma möbler som på bilden)

Trodde aldrig att han skulle gå med på något sånt. Men blev överlycklig när jag bara frågade om sängstommen en dag. Så sa han vi tar allt :D:D

Nu längtar jag till flytten. Innan dess var ja lite tveksam visste inte riktigt om ja hade lust o flytta.
Men nu är inspirationen på topp o ja ska göra så fint i den nya lägenheten.

Kommentarer

Åh vad kul! Kommer bli superfint!

2012-01-17 15:39:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback