Vad ska man säga?

2012-02-17 14:19:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev inte mycket klokare av detta läkarbesök.
Läkaren var ingen hjärtläkare så han kunde inte hjälpa mig med hjärtproblemen.. Inga näringsdrycker fick jag heller för det tydligen bara är till cancer patienter.. Men jag vet folk som har andra problem än cancer som fått det utskrivet..   Inga antidepressiva för jag har ett problem som inte kommer lösas med mediciner. Det spelar ingen roll hur mycket de medicinerar med sånt jag har fortvarande problem med hjärtat så det skulle inte hjälpa. Det kan jag faktiskt hålla med om. Han visste inte varför min mens fortvarande är borta och han visste inte vad mardrömmarna kunde bero på..

Fick iaf en remiss till hjärtenheten en till en dietist och en tillbaka till honom så fick jag en ångestmedicin utskriven. Vet inte vilken än.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback