Som en tickande bomb

2012-02-09 19:08:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Så känner jag mig just nu. Bara väntar på att flimmret ska bryta ut. Det känns som det kommer vara ett rejält flimmer. Sånt där som får mig att svimma så fort ja reser mig :( Med vilopuls över 200.. Har en jätteäcklig trötthets känsla i hela kroppen.
Har en kelpie vid min sida nu. Han släpper mig inte med blicken fast han somnar till ibland men rör ja mig så vaknar han till direkt. Han sov som en gris när vi kom hem från söket men nu verkar han lite piggare igen. ( Men han är ju en kelpie ) Kanske för han känner att han måste hålla koll på matte.

Pepsi sover fortvarande han är rejält trött efter sin dag idag :)

Kommentarer

hehe jag misstänker att Peppa har haft minst sagt fullt upp tillsammans med de där 3 vilda fruntimmerna! :)

2012-02-10 15:34:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback