Sök

2012-02-09 17:22:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Underbar dag med sök idag! Synd att det var så fruktansvärt kallt mot slutet. Blir nog så när man ligger still och är fig :) 7 timmar blev det och jag är rejält genomfrusen nu.
Max gick jättebra idag. Han visste inte vad påvis var men det fixade vi snabbt till så det blev rätt.
Det går framåt ! Det jag mest var nöjd över var att han sökte rakt ut. Sen blev han lite flamsig när han hade sprungit ut men hittade figgen. Han går bra på djupet och har en jäkla fart. Så vi la en lite halvdjupt och det var därför han flamsade runt lite. Nu kan ja inte alla sök termer så ja förklarar så gott ja kan ;)

Super kul var det iaf att se alla hundar jobba och busa. Hör o häpna Max blev kompis med en pudel :D Skiit bra lille killen som varit rädd för pudlar.





PS. Det går tydligen inte att kommentera mina mobilblogg inlägg. Det är för att jag glömmer kryssa i en ruta när ja bloggar från mobilen :) Men ni kan kommentera de andra inläggen :)

Kommentarer

TACK själv för idag,men nästa gång vägrar jag hämta hund när Max kör för jag vill se er:-) Vi kom inte iväg förren det var mörkt ,fattar inte det tog sån tid idag,hmm kanske beror på att nån tramsig jäkla kärring höll låda ibland....Hmm

Tack för idag iallafall:-)

2012-02-09 18:08:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback