Linköping

2012-02-22 21:41:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag i linköping igen med Isabelle Ella och Pepsi.
Vi började med agility på bottenvåningen och sen gick vi upp för o köra lite lydnad :)
Gick bra förutom att Pepsi inte trodde han behövde ligga plats när matte lekte med mobilen :)
Gjorde om det och då gick det bättre. Nu har vi anmält oss till agility fortsättning med.

En till positiv sak hände på kvällsrundan. Jag höll i Max och vi mötte på en liten hund som började skälla mot oss.
Max moppsade upp sig men inte ett skall :) Han var tyst och snabbt sökte han min kontakt !!! Det var mörkt ute och jag kände bara att jag HAR KONTROLL vilken underbar känsla.  Nu ska jag inte ta ut nåt i förskott men jag fortsätter på samma sätt så kanske det släpper en vacker dag.


Kommentarer
Isabelle

Åh, vad kul att höra om Max! Jag är helt övertygad om att ni kommer få lugna fina promenader framöver! Det blir bara bättre :-) Och vad kul att du fick ett kort där Ella ligger precis så som jag vill ha henne :-D (Skiter i hakan i backen just nu känner jag..). Lånar det kortet till min egna blogg om det är okej?. Tusen tack för agilityträningen idag!

2012-02-22 22:11:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback