Bebis

2012-02-16 21:35:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi varit o hälsat på Edona o Conny och tittat på deras hus och bebis. Sååå söt liten tjej som heter Emilia.
Så underbart o se min vän sväva på moln av lycka :)

Imorgon är det äntligen dags för ett läkarbesök. Det känns som att det blir så långa mellanrum mellan läkarbesöken så att jag hinner bli så himla dålig. Nu är det massor med saker jag vill ha hjälp med,  istället för att de kanske tagit tag i saker o ting tidigare så hade jag inte blivit sämre.

Det konstiga är att jag har börjat få jobbigt ont i hjärtat vid ansträning. Orkar ingenting längre heller..
Först trodde jag att det var musklerna men nu känns det som det är i hjärtat. Jag får ta upp det med läkaren imorgon.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback