Max återbesök

2012-08-15 15:35:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi hos veterinären igen och det visade sig att Max inflammation är tillbaka. Veterinären sa att det kan komma och gå och att det är väldigt vanligt med återfall. VI hade skött oss bra med simmet och stretchningen.
 
Nu ska Max gå på smärstillande och inflammatoriskt igen tills veterinären ringer och ändrar dosen.
Jag märker redan skillnad på Max humör. Han blir genast mycket mjukare och bryr sig inte längre om andra hundar.
 
Vi fortsätter som vanligt med simmet och all träning som vanligt och ja ska börja cykla mer med honom. Har inte riktigt vågat det eftersom jag är rädd att han ska dra omkull mig. Men nu när humöret är bra igen kanske ja kan ge mig ut.
 
Idag är Khimmi här igen på besök och Maxen är så nöjd så. Pepsi är hos mommo i 2 dagar och lever livet :)
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback