Toppenkväll

2012-04-12 20:19:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blev det verkligen en toppenkväll på bruksan. Härligt varmt väder och ja kände mig piggare.
Pepsi låg klockrent på platsen. Sedan var det plats med skott och vi gick iväg en bit bort.
Isabelles Ella var jätteduktig som låg på platsen med skott!!

O så träffade vi på Maxis halvbror Ivar. Det var jättekul o hälsa på söte Ivar o matte.
Vi ska båda till kennelträffen då ska grabbarna få busa :)
Nu hade jag bara Pepsi med mig men han blev jättekartig o skulle sätta lille Ivar på plats, samtidigt som han ville busa.

Idas mamma var där med sin schäfer Echo 1 år gammal och jätteduktig. Låg hela platsen. Det kommer nog gå kanon för de på tävlingen! Vad han hade vuxit när ja träffade han sist så var han lika stor som Max. Nu var han dubbelt så stor. Verkligen jättevacker!

Så det blev en riktigt toppenkväll. Tur att ja tog mig dit o att jag orkade en plats :)


Pepsi luktar på Ivar :)


Busig sötnos.

Svårt att fota kelpie med mobilen :)

Kommentarer
Isabelle

Ja, visst blev det en jättebraig kväll med mycket roligt som hände :-) Och jag tror det kommer gå jättebra på tävlingarna i maj! Ska bli så kul att se! jätteimponerad av schäfern som verkade ha så mycket energi, men ändå låg så fint! Tänk om mina två andra små troll också kunde göra så :-) Öva öva så kanske jag vågar starta dem till hösten igen :-D

2012-04-13 10:24:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback