Sjuklingar är vi allihopa

2012-04-04 11:32:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev ett besök på akuten för min del. En ny diagnos kammarflimmer. Har googlat om det och det känns absolut inget bra. Hoppas på att få komma till kardiologen snabbt så jag kan få lite svar på mina frågor.
Jag vet att läkaren förklarade det för mig på akuten men i feberyra så förstår man inte hälften.

Idag mår jag lite bättre. Ingen feber men fortvarande jobbigt att andas. Var ute med hundarna i Max 10 min och det kändes som att jag skulle svimma när som.

Hundarna är också sjuka. Tror inte att vi människor kan smitta djur men de måste iaf smittat varandra med något. För båda har kräkts och Pepsi är lite svullen i halsen.
De är säkert rätt så understilmulerade men de är absolut inte jobbiga utan ligger brevid mig och vaktar varje steg jag tar.

Nu vill ja bara bli frisk för jag orkar inte mer nu..

Kommentarer

Men fy vad jobbigt,hoppas verkligen du får komma till någon snabbt för att få koll på den nya diagnosen.

Ni får krya på er allihopa och hoppas ni får en GLAD PÅSK

Kram

2012-04-05 06:43:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback