Pepsi är bäst

2012-04-10 20:22:21 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Måste bara skriva att jag ÄNTLIGEN har lyckats att få Pepsi ta apporten. Han håller den inte i några 5 sekunder men han tar den och sätter sig :) Woohooo som vi har kämpat.

Har kämpat och kämpat provat alla metoder. Blivit arg, ledsen, besviken. Pepsi har inte fattat ett skit och varit totalt ointresserad. Tills idag efter hur många månader ? År kanske ?

Känns så bra och ja är så glad över min lille pille. Nu kanske vi kan ta den där 10an i lydnads 1an :) O jag kanske vågar anmäla mig till 2an. Innan har det bara känts hopplöst.


Kommentarer
Monica

WOW gud vad bra:-) Är det inte vad jag sagt också,det skulle allt gå och nu har ni sett att det går.Kanon bra.



Tack för sympatin,känner mig som en bortskämd barnunnge ju men ibland blir man ju så deppig,,,

Kram

2012-04-10 21:52:39
Systrarnasfoton- Foto,TV-HUMOR(eget program) http://systrarnasfoton.blogg.se/

söt, hur gammal?

2012-04-10 23:28:07
Systrarnasfoton- Foto,TV-HUMOR(eget program) http://systrarnasfoton.blogg.se/

sv; Okej! Super söt :)

2012-04-11 09:55:56
Britt Ekberg http://rostaggens.com

Ja, allting går, det omöjliga tar bara lite längre tid!!

2012-04-11 11:23:59

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-11 12:36:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback