Egentid

2012-04-26 17:24:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När Max inte är hemma känns det otroligt tomt och tråkigt. Det finns ju inget att göra..
Pepsi sover mest och sen kelar han resten av tiden :) På promenaderna gör vi lydnad. Men det finns ingen som behöver jobba med hjärnan här hemma hehe.

Så idag har jag varit nere på stan. Första gången på ett år kanske.. De hade gjort om massor, så det var kul att se.
Köpte ett rosa linne och hårfärg. Tog mig till frisören och klippte luggen :)

Har varit och hälsat på min fina kille Max med. Vi gick en promenad. Vi saknar nog varandra båda två. Men det är nyttigt både för honom och mig.

Ikväll om det KAN SLUTA REGNA!! Så ska vi till bruksan o träna. Men regnar det så blir det att färga håret.
Det blir en stor förändring. Jag ska bli mörkhårig igen. Känns kul såhär på "sommaren"

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback