Dygnsura :)

2012-04-25 19:14:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är vi hemma igen. Det blev lite träning iaf. 40 minuter klarade hundarna av. När de sen började skaka så gav vi upp. Det gick kanon idag. Jag är förvånad. Pepsi går som en kanonkula haha. Det jag måste jobba med är mina positioner. Jag känns mest ivägen för Pepsi hahah o otydlig är jag o blandar ihop mig o springer på hindrena hahah inte konstigt att Pepsi blir förvirrad.

Så kul när han kör slalom så morrar han o skäller för han blir så uppspelt. Då vet man verkligen att han tycker det är kul.
När vi kom hem fick Pepsi rycket och sprang runt runt o lägenheten o gnuggade sig mot mattan. Jag fick hänga upp alla kläder ja hade på mig. Tillomed tshirten jag hade undest :).

Fick en rapport från Isabelle att Max ligger o vilar. Han tyckte det var lite läskigt först men har nu kopplat av med brudarna. O katten verkar han inte bry sig om :) Duktig kille. Hoppas han visar lite av sin dåliga sida med när han är ute ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback