April April

2012-04-01 12:20:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det första april. När man lever med en sambo som jag så kan jag vara lung. Han kommer inte lura mig idag.
Det är den enda dagen på året han tar "ledigt" :)

Jag har blivit lurad en miljon ggr och jag går på det varje gång. Fast jag tycker det är roligt och förstår ibland inte hur han orkar hahaa :)

Nu ska vi äta frukost sen ska jag göra lite matsäck. Vu ska nämligen ut och vandra idag. Ska bli kul både för oss o för hundarna :)

Måste bara berätta att jag nu har mött 4 hundar på en smal trottoar gåendes mot oss och Max har valt att ta kontakt med mig. Det är ju helt underbart!!
Ska göra som Isabelle säger att jag ska börja skriva upp antalet hundar vi möter. På så sett kan jag se Max utveckling, hur många han skäller på, på en dag och hur många han ignorerar. Då blir jag kanske inte så besviken om vi misslyckas med något möte.

Kommentarer
Isabelle

Åh, vad kul att läsa!! Ja, jag har inga som helst tvivel om att det bara kommer fortsätta åt rätt håll! Ibland går det upp och ibland går det ner, men ser man det långsiktigt så kommer du se ännu mera framsteg. Och skriver du lite "dagbok" (som även den här bloggen blir) så kan du sen gå tillbaka och se hur det tex var för ett år sedan och det är då du kommer se hur långt ni har kommit i eran träning och då kommer du bli ännu mera jätteglad :-D Hejja er!! Men, inte kul att du är sjuk nu :-( Krya på dig!!

2012-04-01 22:44:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback