Trasig

2011-09-27 14:48:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känner jag mig trasig och mörbultad i hela munnen. Stora blåmärken efter sprutorna tack vare waranet och ONT efter rotfyllningen.
Trodde verkligen jag skulle få komma undan med en undersökning och pencillin eftersom jag var så svullen och inflammerad i tandköttet. Men icke. Så blev jag 4000kr fattigare med.

När ja kom hem till mamma så blev ja så ledsen. Men hon fråga om ja egentligen var ledsen för att det gjorde ont eller ont i plånboken. Då börja jag gapskratta för det var där skon klämde hahah :)
Men självklart gör det fortvarande ont i tanden o munnen. Fast det känns riktigt skönt o ha det gjort. Utan bedövning för den tar inte på mig. Tror jag fick 3 sprutor men det blev aldrig bedövat nånstans..
Fick hem några tablettet som jag inte äns vet om ja får äta. Men tog 1 och så får jag ringa till AK o meddela att ja tänker ta fler.

Ikväll är det kurs för Max men vet inte om jag orkar. Känner mig totalt slut. Kanske åker dit en sväng o tittar på.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback