Råttgift

2011-09-15 15:05:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jahopp nu är man insatt på waran igen eller råttgift som det egentligen är. Tycker inte alls om det och har fått råd att ställa krav om att få byta till nåt annat. Men mina läkare skiter i allt och jag får ändå inte tag i nån så det känns bara jobbigt o hålla på jaga de för det har jag faktiskt ingen eneri till. Det blir att jag stänger av och skiter i allt.

Mitt humör reflekteras på Max, han har börjat bli jobbig igen. Skäller på hundar och lyssnar mindre. Jag tror han känner att han måste ta hand om mig. Vilket jag inte vill att han ska känna.

Hela dagen idag känner jag mig svimfärdig och konstig. Orkar inte äns städa hemma fast ja sagt till mig själv nästan varje dag att ja måste städa.
Hoppas det går över snart!

Kommentarer
Monia Tolla o Busan

Klart man kan gå vilse i östergötland...Flera har gjort det före dig(även jag som också hade stenkoll på allt enda till svampdjävulen flög i mig)och fler kommer göra det..

Klart Max blir jobbig när du mår dåligt,han UTNYTTJAR läget,det gör Busan med så fort jag mår kasst..Hoppas de blir bättre med dig snart....

2011-09-15 15:24:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback