Panik!

2011-09-16 16:57:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det fick jag minsann känna på för 40 minuter sen. Hade rastat hundarna på himpan och sådär riktigt tröttat ut de.
När jag stoppade in de i bilen och vattna de så stänger jag bakluckan och går mot framdörren o då hör jag hur bilen låter och ja kan inte öppna den. Nyckeln hade jag glömt i bak och nån hund trampat på den..

Shiiiit vad gör ja nu ? Ringer M såklart och TUR TUR TUR att han precis var påväg hem så han kom så fort han kunde.
Jag försökte få hundarna trycka på knappen och paniken bara växte. Solen lös ju på och det måste blivit varmt.
Det var inte långt kvar från att ja skulle slå in rutan. Men då kom M och vi släppte ut hundarna. JAg hällde vatten över dem. Men de såg rätt glada o pigga ut som vanligt.

Men tänk om ja inte fått tag i honom. Vad hade ja gjort då? Ringt runt eller sprungit hem från himpa. Hade inte klarat av paniken. Det räckte med det här lilla för o få mig bli yr o må illa.

De sista dagarna har det bara vällt in med otur och klantighet. NU får det fan vara bra!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback