Ångest

2011-09-09 14:26:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag när jag skickade Max för o hämta posten så kom han med ett tjock brev. Förstod direkt att det var operationstid. För i de ligger tvättsvampar man ska tvätta sig med innan man åker.
Kan ju säga att ja har skaplig ångest. Det är 3 gången men det känns lika nervöst för det. Speciellt den där JÄVLA äckliga TEE undersökningen. Och det värsta är att den är om 1 vecka :S... Va fan hinner ju knappt andas..

Håller nu på att försöka få tag i någon eftersom man måste stått på waran minst 2 veckor innan op, och det har jag inte gjort.. Jag har tidigare ringt och frågat om ja ska det, men de har bara sagt att min läkare hör av sig om det blir aktuellt.. Vilket han/hon inte gjort..
Ak mottagningen och kardiologen är stängda tills på måndag.
Har i sista sek ringt till vc för o se om de kan hjälpa mig. Jag har ju waran hemma, men det är inget jag vågar ta på egen hand.

USch Usch nu ska ja städa för o få mig sj på andra tankar..



PS. hatar denna katergori

Kommentarer

Usch :( Kan inte tänka mig hur det är för dig... Skickar en styrke kram även om jag inte känner dig. Men ja, vet hur det är när livet är jobbigt och kroppen inte vill som man själv vill. Då behövde jag i alla fall allt stöd jag kunde få.

Kram C

2011-09-10 11:06:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback