Långhelg

2011-10-15 21:34:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna helg har vi haft långledigt. M fick vara ledig på fredan så vi har tagit det lungt och hälsat på lite släkt :)
Imorgon ska en vän till mig komma och köpa vårat akvarium. Det ska bli skönt att bli av med det. M orkar inte rengöra det så ofta och jag blir jätteledsen varje gång det dör en fisk.
Jag har döpt alla och blivit rätt fäst vid de. Har lite blandade känslor om att sälja det.

Tack förresten för era svar. Max har inte blivit sådär igen och jag är noga med o ge han en kvällsmacka innan läggdags. Men han har fortvarande inte bajsat ut kontrastvätskan vad jag har sett. Har tittat på hans bajs varje gång. Men igår såg jag att han var vit i baken men jag har ju inte sett att han bajsat ut det. Jag kanske missat nåt.

Nu blir det film Crazy stupid love röstar jag på. M vill se Captain america.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback