Oxycontin

2011-11-10 14:39:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis varit på promenad med vovvarna. Pepsi har kommit hem :) Mamma var med men hennes energi gjorde så Max började skälla vid hundmöten igen. Så hon fick gå i förväg. O typsikt så mötte vi nog alla hundar i kvarteret.
Nu har jag provat o stoppa i mig en smärtstillande, för ja står inte ut med smärtan mer.
Hoppas hoppas jag slipper o må illa lr bli konstig. Hatar o tappa kontrollen o känna mig konstig.
Vad ja fått veta så är de tabletterna ja fått Oxycontin väldigt beroendeframkallande. Så jag ska bara ta om jag MÅSTE ta. Vill inte bli beroende av nåt skit.

Jag gillar inte tabletter och det vet min läkare. Vet inte hur många tabletter för hjärtat jag skulle behövt o äta egentligen men ja slipper det pga att ja är så emot piller. (Sen får ja alla biverkningar med).

Fick veta på Us att jag har en gen som är ganska vanlig. O den genen lr vad det är gör att man blir extra känslig för olika substanser. O det vet jag ju redan eftersom min warandos är så låg. Jag blir full på ett glas cider hehe
Så nu vet jag vad det beror på iaf :)

Nu blir det sova. Hundarna sover redan.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback