Nu orkar jag faktiskt inte

2011-11-11 11:11:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag brukar inte vara den som klagar i första taget. Vill helst inte be om hjälp men nu känner jag att ja inte fixar detta mer. M jobbar hela dagarna och jag är ensam med hundarna. Mamma tar morgonpromenaden men sen är ja själv.
Enligt läkaren får jag inte äns dammsuga, men ja bär min egen vikt på en 5 minuters promenad som tar mig 45 minuter i snigelfart. Då är det kanske självklart att hjärtat inte läker som det ska.

Men ja tycker mest om hundarna som inte får sin dagliga aktivitet. I början fann de sig i det men nu börjar de bli lite jobbiga (understimulerade).
Ska bli riktigt skönt med helg nu så M får ta hand om allt. Så jag bara får vila.
Känner mig jätteelak som tänker o känner så. Men jag orkar inte vara superwomen nåt mer. Känner mig liten o rädd, rädd för minsta andetag för att det gör ont, rädd för att äta för det också gör ont.


Kommentarer

Finaste Anna, ta bara hand om dig själv nu, hundarna kan få vänta tills du mår bättre, det klarar de!! Får de bara komma ut och göra sina behov, så kan de gott få vara lite understimulerade ett tag. Det viktigaste (även för dem) är ju att du blir frisk!

2011-11-11 22:18:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback