Mobilblogg

2011-11-22 14:14:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


En sak borde jag ha lärt mig vid det här taget. Ta aldrig ut glädjen i förskott. Varenda gång gör ja samma misstag o får lida sen.

Idag mådde ja bra när jag vaknade. Åkte till skogen o körde uppletande. Fick ont men skit samma tänkte jag o åkte vidare till rusta. Pang sa det allt börja göra ont. Ljumsken värkte så ja vek mig. Hjärtat rusa som aldrig förr o ja satte mig för o inte svimma.
Nu sitter ja på parkeringen i bilen för ja orkar inte gå en meter till.

Mamma fick gå in o handla åt mig på willys för dit går ja inte in nu när allt gör ont.


När ska det bli bra???


Kommentarer

Det blir säkert bättre snart, men du måste vara försiktig med dig själv. Men att ta ut glädjen i förskott är väl bra, då har man ju åtminstone hunnit vara glad INNAN det skiter sig!:)

Kram från oss alla här i Malsta!

2011-11-22 18:48:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback